Гість рубрики «Особистості» - начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян комунального підприємства «Харківводоканал» Володимир Плугатарьов.
Сьогодні, 1 березня, фахівці відділу по роботі зі зверненнями громадян підприємства відзначають 10-річчя з дня його створення. Весь цей час беззмінним керівником підрозділу є Володимир Плугатарьов.
Перед тим, як прийти працювати на КП «Харківводоканал» він обіймав відповідальні посади на низці підприємств. Багатий досвід допомагає Володимиру Плугатарьову ефективно вирішувати поточні питання: це і видача громадянам архівних документів, дієва допомога у вирішенні різних проблем, пов'язаних з водопостачанням та водовідведенням.
За словами начальника відділу КП «Харківводоканал», фахівці разом з керівництвом підприємства докладають усіх зусиль для того, щоб максимально ефективно і в установлені терміни проводилась робота зі зверненнями громадян. У зв'язку зі збільшенням бажаючих оформити технічну документацію був створений спеціальний центр, який працює за принципом єдиного вікна.
В останні роки кількість звернень, запитів, скарг та пропозицій значно збільшилася. Незважаючи на це, співробітники відділу чітко справляються зі своїми службовими обов'язками і оперативно реагують на всі звернення.
Повне інтерв'ю читайте на сайті в розділі «Особистості».
01 березня 2017, 10:35 Распечатать статью