1 Водозабір Водосховище Харківські фонтани Трудові будні Очисні споруди Саржин яр Дзеркальний струмінь Харківські фонтани Саржин Яр Водосховище Спецтехніка Краснопавлівське водосховище Гребля Первинні відстійники (КБО «Диканівський»)

Володимир Плугатарьов: зверненням громадян - першочергове значення

Плугатарьов Володимир Васильович Сьогодні, 1 березня, виповнюється 10 років з того дня, коли на КП «Харківводоканал» приступив до виконання своїх завдань відділ по роботі зі зверненнями громадян. За цей час на цій відповідальній ділянці діяльності зроблено багато корисних справ для харків'ян, які звертаються з проханнями, скаргами та побажаннями. Робота відділу включає в себе широкий спектр надання послуг - видача архівних документів, виготовлення технічної документації, допомога у вирішенні питань водопостачання і водовідведення та багатьох інших. З першого дня відділ очолив досвідчений фахівець підприємства - Володимир Плугатарьов. Володимир Васильович відома особистість на Харківщині. Свого часу він пройшов добру життєву школу, працюючи на керівних посадах на різних підприємствах. Держава гідно оцінило його працю і він був нагороджений орденом «За заслуги» III ступеня.

- Я досить швидко освоївся на новому місці роботи, - розповідає Володимир Васильович. - Так уже склалося, що і раніше постійно знаходився в тісному контакті з людьми, вислуховував їх пропозиції і скарги, допомагав вирішувати нагальні проблеми. Крім того, вже багато років беру участь в діяльності Харківської обласної Асоціації громадських організацій інвалідів і ветеранів війни. Тут я теж набув певного досвіду спілкування з людьми.

- Володимире Васильовичу, і як же почав функціонувати відділ по роботі зі зверненнями громадян?

Громадська приймальня - З моменту створення у відділі працювало два фахівця, потім з переходом на електронний документообіг було створено ще три робочих місця. Була розроблена комп'ютерна програма, яка дозволила узагальнювати всі матеріали, що надходять до відділу. Адже діапазон звернень громадян дуже широкий і багатогранний. Одних, наприклад, цікавлять питання перерахунку платежів, інших хвилює встановлення приладів обліку води. Багато звертаються з приводу ремонту трубопроводів, колонок для подачі води і приведення територій у належний стан після відновлювальних робіт. Всі ці питання у відділі систематизуються, передаються до відповідних служб підприємства і нами контролюється їх виконання у встановлені строки. Як тільки робота відділу була налагоджена і люди відчули, що є місце, де вони завжди знайдуть розуміння і відповіді на свої питання, кількість звернень стало рости з кожним роком.

- Свого часу певні труднощі у харків'ян виникали при отриманні технічної документації для виконання тих чи інших робіт. Як вдалося вирішити цю проблему?

Робочі моменти - Скажу так: охочих оформити технічну документацію ставало все більше і люди нарікали на те, що їм доводилося багато часу втрачати в великих чергах. Головне в рішенні будь-якої задачі - це системний підхід, і керівництво нашого підприємства вирішило в черговий раз впровадити нововведення - створити центр, який працює за принципом єдиного вікна з прийому і супроводу технічної документації. І це спрацювало. Чотири співробітники кваліфіковано обслуговують тих, хто звернувся за відповідною документацією. І ніяких черг, люди швидко вирішують свої нагальні питання.

Сьогодні відділ не тільки приймає громадян безпосередньо у себе, а й організовує виїзні прийоми керівництва підприємства і директорів профільних департаментів, проводить «гарячі» телефонні лінії. Крім того, свої пропозиції харків'яни можуть передавати і в електронному вигляді.
 

- А як взаємодіє Ваша служба зі структурами міської влади?
 

- Взаємодіємо дуже тісно, адже вирішуємо спільні питання. Наприклад, мешканець Харкова хоче прийти на прийом до мера з якимось питанням, зокрема, з приводу водопостачання. Профільний Департамент міської ради бере це питання на контроль і доручає нам в найкоротший термін розібратися і вирішити проблему. Ми передаємо це питання до відповідних служб нашого підприємства і після виконання завдання інформуємо про це міську владу. Тепер уже жителю міста не треба приходити на особистий прийом - адже його питання вже вирішене. Підкреслю, що зверненням громадян ми приділяємо першочергове значення.

- Володимире Васильовичу, зрозуміло, що Ваша робота вимагає максимальної віддачі від Вас, як від керівника такого важливого напрямку. Як Ви справляєтеся з таким навантаженням і відповідальністю?

- Ви знаєте, будь-яка справа буде до снаги, якщо ставитися до неї з любов'ю, і ще: важливо, щоб був міцний тил і джерело «натхнення». Для мене це моя сім'я - дружина, син, невістка та онук. Ну і звичайно, вдячність громадян за надану їм допомогу - найкраща оцінка роботи відділу і зусиль кожного фахівця КП «Харківводоканал».

Вгору