1 Водозабір Водосховище Харківські фонтани Трудові будні Очисні споруди Саржин яр Дзеркальний струмінь Харківські фонтани Саржин Яр Водосховище Спецтехніка Краснопавлівське водосховище Гребля Первинні відстійники (КБО «Диканівський»)

Фахівці підприємства вдосконалюють роботу інформаційного центру

Враховуючи зростаючі потреби абонентів в послугах інформаційного центру, фахівці КП «Харківводоканал» розширюють і вдосконалюють його технічну базу та можливості.

Як повідомив сьогодні, 2 березня, начальник інформаційного центру Департаменту збуту Олег Васильєв, зараз за допомогою багатоканальної лінії - 707-57-57, 757-82-80 - протягом 13 годин 10 операторів обробляють понад 1,5 тисяч дзвінків на добу. Комплексна інформаційна система обслуговування телефонних викликів центру забезпечує в цілодобовому режимі простий та доступний зв'язок із абонентами і дозволяє в найкоротший термін реагувати на «тривожні» дзвінки та побажання харків'ян. За його словами, інформаційний центр  щодня вирішує безліч завдань: прийому та аналізу звернень, збору показаньв лічильників від фізичних та юридичних осіб, надання довідкової інформації про підприємство тощо. 

«Зараз на КП «Харківводоканал» проводиться апробація автоматичного введення абонентом показань приладів обліку. Сучасна процедура внесення показань лічильників абонентами за номером особового рахунку аналогічна поповненню рахунку з картки мобільного зв'язку», - проінформував Олег Васильєв.
 

02 березня 2016, 16:15 Распечатать статью

все новости

Вгору