1 Водозабір Водосховище Харківські фонтани Трудові будні Очисні споруди Саржин яр Дзеркальний струмінь Харківські фонтани Саржин Яр Водосховище Спецтехніка Краснопавлівське водосховище Гребля Первинні відстійники (КБО «Диканівський»)

На підприємстві своєчасно реагують на звернення городян

На офіційний сайт Харківської міської ради подано петицію (№360, від 25 грудня 2015 р.) про створення сайтів комунальними службами для роботи в режимі онлайн.

Відзначимо, що для більш зручного зв'язку з абонентами комунальним підприємством «Харківводоканал» ще в листопаді 2015 року було відкрито новий сайт vodokanal.kharkov.ua. Як підкреслив сьогодні, 19 лютого, директор Департаменту інформаційних технологій Володимир Говоруха, оновлений офіційний сайт КП «Харківводоканал» почав роботу ще наприкінці минулого року.

«Зараз наші абоненти мають можливість залишати свої фотозвернення на сайті, дізнаватися про проведені ремонти на мапі ремонтних робіт, оплачувати послуги водопостачання та водовідведення за прямим посиланням на ЄРЦ «Мегабанк» в режимі онлайн, вносити показання приладів обліку в «особистому кабінеті», формувати квитанції, переглядати історію платежів. А також для зручності створені сторінки підприємства в соціальних мережах «Вконтакті» і «Facebook», де також можна залишити свої звернення, поставити питання та отримати своєчасні відповіді», - зазначив Володимир Говоруха.

19 лютого 2016, 09:30 Распечатать статью

все новости

Вгору