Прийом громадян заступником генерального директора - директором департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарасом Грущаком відбувся сьогодні, 7 лютого, у загальноміській приймальні.
За минулий місяць близько 30 харків'ян звернулися з проханнями про вирішення питань, пов'язаних з наданням послуг підприємством.
За словами заступника генерального директора - директора департаменту збуту підприємства, на прийом прийшли ті харків'яни, які хотіли вирішити свої проблеми безпосередньо з керівництвом підприємства. Частина питань була вирішена на місці, інші - взяті під контроль.
Як зазначив Тарас Грущак, більшість питань харків'ян керівники структурних підрозділів та фахівці підприємства оперативно вирішили в робочому порядку, а що залишилися - будуть вирішені в поточному місяці. «Основні питання, з якими до нас звернулися громадяни, стосувалися нарахувань за спожиті послуги, стану особового рахунку, укладення договорів з підприємством, заміни внутрішньобудинкових систем, установки приладів обліку води, відключень системи водопостачання під час проведення ремонтних робіт на мережах», - підкреслив Тарас Грущак.
07 лютого 2020, 13:30 Распечатать статью