Прийом громадян заступником Генерального директора - директором департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарасом Грущаком відбувся сьогодні, 4 жовтня, у загальноміській приймальні.
За словами Тараса Грущака, всі питання та проблеми, які сьогодні виклали харків'яни, вже передані для роботи в профільні департаменти та служби.
Основні питання, порушені на прийомі, стосувалися заміни внутрішньобудинкових систем водопостачання та водовідведення, ремонту водорозбірних колонок, нарахувань за спожиті послуги водопостачання та водовідведення, проведення ремонту та заміни ділянок водопровідних мереж та інші.
«За минулий місяць близько 30 громадян звернулися з проханнями про вирішення виниклих питань, пов'язаних із наданням послуг підприємством. Більшість з них оперативно вирішили в робочому порядку, а що залишилися - будуть вирішені найближчим часом. На прийом прийшли ті харків'яни, які хотіли вирішити свої питання безпосередньо з керівництвом підприємства. Разом з керівниками відповідних служб детально розглянули викладені звернення та знайшли правильні рішення», - зазначив Тарас Грущак.
04 жовтня 2019, 13:13 Распечатать статью