КП «Харківводоканал» просить харків'ян повідомляти про пошкодження на мережах холодного водопостачання та водовідведення на безкоштовний номер 15-33 (в межах м. Харькова).
Нагадаємо, тепер харків'яни можуть дзвонити в диспетчерську КП «Харківводоканал» за єдиним коротким номером 15-33 (в межах м. Харькова) доступному безкоштовно з усіх мобільних операторів та стаціонарних телефонів. Єдиний номер працює цілодобово та є багатоканальним.
Як повідомив заступник Генерального директора з загальних питань КП «Харківводоканал» Євгеній Дегтяр, за коротким номером 15-33 (в межах м. Харькова) абоненти підприємства можуть передати заявку на ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення, залишити заявку на відсутність води, уточнити стан особового рахунку та вирішити будь-які питання, пов'язані з роботою підприємства. Дзвінок надходить в загальну диспетчерську, і в подальшому розподіляється за профільними службами підприємства в залежності від характеру звернення абонента. Після виконання заявки абоненту передзвонюють та уточнюють якість і результат виконання звернення.
«Ми просимо харків'ян з метою максимально оперативного реагування повідомляти нам на короткий номер 15-33 (в межах м. Харькова) про всі пориви, пошкодженнях на мережах холодного водопостачання та водовідведення, якщо побачили відкритий люк, протікання на проїжджій частині, зеленій зоні або внутрішньоквартальній дорозі. У максимально стислі терміни працівники підприємства ліквідують пошкодження. Головна мета нашого підприємства - створити комфортні умови проживання харків'ян», - підкреслив Євгеній Дегтяр.
За його словами, фахівці КП «Харківводоканал» перевіряють та реагують на кожен дзвінок, уточнюють адресу пориву. На місце виїжджають аварійні бригади, обстежують ділянку та ліквідують протікання. Усі усунення та ремонтні роботи співробітниками підприємства плануються та проводяться серед робочого тижня та в максимально стислі терміни, щоб не залишати харків'ян у вихідні дні без водопостачання.
05 червня 2019, 12:40 Распечатать статью