Перший заступник генерального директора КП «Харківводоканал» Олександр Коваленко сьогодні, 5 квітня, провів особистий прийом громадян у загальноміській приймальні.
За минулий місяць близько 30 харків'ян звернулися з проханнями про вирішення питань, пов'язаних з наданням послуг підприємством. Керівники структурних підрозділів та фахівці КП «Харківводоканал» більшість питань громадян оперативно вирішили в робочому порядку, а що залишилися - будуть вирішені в поточному місяці.
За словами Олександра Коваленка, керівництво підприємства докладає всіх зусиль для того, щоб в найкоротші терміни вирішити всі питання, з якими звертаються харків'яни.
«Керівники підрозділів і фахівці підприємства оперативно реагують і вирішують виниклі проблеми харків'ян. Основні питання, з якими до нас звертаються громадяни, стосуються слабкого тиску при подачі води, нарахувань за спожиті послуги водопостачання та водовідведення, встановлення приладів обліку води. Всі вони розглянуті і взяті під особистий контроль», - зазначив Олександр Коваленко.
05 квітня 2019, 12:43 Распечатать статью