1 Водозабір Водосховище Харківські фонтани Трудові будні Очисні споруди Саржин яр Дзеркальний струмінь Харківські фонтани Саржин Яр Водосховище Спецтехніка Краснопавлівське водосховище Гребля Первинні відстійники (КБО «Диканівський»)

На КП «Харківводоканал» впроваджені сучасні технології інформування абонентів

На КП «Харківводоканал» впроваджені сучасні технології інформування абонентів

На комунальному підприємстві «Харківводоканал» застосовуються сучасні технології інформування та зв'язку з абонентами.

Про це повідомив сьогодні, 7 лютого, заступник генерального директора - директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак.

«Щоб ефективно та своєчасно інформувати наших абонентів про планові відключення води, ми пропонуємо їм повідомляти номери своїх мобільних телефонів, які будуть прив'язані до їх особових рахунків. Після цього, у разі планового ремонту людина отримає повідомлення про період відключення води та зможе заздалегідь до цього підготуватися. А в разі аварійного відключення таке смс теж прийде вчасно, і абонент буде в курсі про час і терміни усунення аварійної ситуації. Розклеювати паперові повідомлення ми, звичайно, продовжимо, але з смс-повідомленнями це буде дійсно простіше і зручніше», - зазначив Тарас Грущак.

Заступник генерального директора поінформував про те, що існуюча на підприємстві база даних абонентів підключена до особових рахунків, де відображена вся інформація й адреса проживання клієнта. Абонент надає свій номер телефону, який автоматично прив'язується до особового рахунку.

«Так з липня 2018 року по теперішній час в базу даних внесено передані споживачами номера мобільних телефонів по більш ніж 23 тисячам особовим рахункам. Це в місяць близько трьох тисяч особових рахунків. Таким чином, бачимо динаміку зростання кількості споживачів, що використовують даний сервіс. До того ж, завдяки подібному зв'язку розвантажуються телефонні лінії працівників колл-центру», - підкреслив директор Департаменту збуту Тарас Грущак.

Передати номер свого мобільного телефону можна як особисто через абонентські відділи або виїзні каси Департаменту збуту, так і через інформаційну службу за телефонами: 707-57-57, 757-82-80 (працюють щодня, крім неділі, з 8:00 до 21:00 без перерви).

Відзначимо, на переданий номер телефону поширюються вимоги Закону України «Про захист персональних даних», таким чином він буде захищений від передачі в треті руки.

07 лютого 2019, 14:07 Распечатать статью

все новости

Вгору