Особистий прийом громадян першим заступником генерального директора КП «Харківводоканал» Олександром Коваленком відбувся сьогодні, 2 листопада, у загальноміській приймальні.
За минулий місяць близько 30 харків'ян звернулися з проханнями про вирішення питань, пов'язаних з роботою підприємства. Всі питання були взяті під особистий контроль Генерального директора КП «Харківводоканал» Віталія Панова.
Керівники структурних підрозділів та фахівці підприємства практично всі питання громадян оперативно вирішили в робочому порядку.
На прийом прийшли лише ті харків'яни, хто хотів вирішити свої питання безпосередньо з керівництвом КП «Харківводоканал». Перший заступник генерального директора Олександр Коваленко розглянув всі питання і проблеми громадян. Частина з них була вирішена на місці, інші - взяті під контроль.
Як зазначив Олександр Коваленко, основні питання, з якими найчастіше звертаються громадяни, стосуються нарахувань за спожиті послуги, стану особового рахунку, реструктуризації заборгованості з оплати за послуги водопостачання та водовідведення, реєстрації технічних умов та проектної документації, встановлення приладів обліку води.
02 листопада 2018, 12:29 Распечатать статью