Особистий прийом громадян першим заступником генерального директора КП «Харківводоканал» Олександром Коваленком відбувся сьогодні, 5 жовтня, у загальноміській приймальні.
За минулий місяць близько 30 харків'ян звернулися з проханнями про вирішення питань, пов'язаних з роботою підприємства. Всі питання були взяті під особистий контроль Генерального директора КП «Харківводоканал» Віталія Панова.
Керівники структурних підрозділів та фахівці підприємства практично всі питання громадян оперативно вирішили в робочому порядку.
На прийом прийшли лише ті харків'яни, хто хотів вирішити свої питання безпосередньо з керівництвом підприємства. Заступник генерального директора Олександр Коваленко розглянув всі питання і проблеми. Частина з них була вирішена на місці, інші - взяті під контроль.
Як зазначив Олександр Коваленко, основні питання, з якими найчастіше звертаються громадяни, стосуються нарахувань за спожиті послуги, технічного стану внутрішньобудинкових мереж, ремонту водорозбірних колонок, стану особового рахунку, встановлення приладів обліку води, реструктуризації заборгованості з оплати за послуги водопостачання та водовідведення.
05 жовтня 2018, 13:38 Распечатать статью