Особистий прийом громадян першим заступником генерального директора КП «Харківводоканал» Олександром Коваленком відбувся сьогодні, 1 грудня, у загальноміській приймальні.
За період, що пройшов з попереднього особистого прийому, близько 30 харків'ян звернулися з проханнями про вирішення питань, пов'язаних з діяльністю підприємства.
За дорученням Генерального директора КП «Харківводоканал» Віталія Панова більшу частину з них керівники структурних підрозділів та фахівці підприємства вирішили в робочому порядку.
Як зазначив Олександр Коваленко, основні питання, з якими звернулися громадяни, стосувалися штрафних санкцій підприємства за самовільне підключення до водопровідно-каналізаційної мережі, реструктуризації заборгованості з оплати за послуги водопостачання та водовідведення, нарахувань і стану особового рахунку.
На прийом прийшли ті громадяни, хто хотів особисто поспілкуватися і вирішити свої питання з керівництвом підприємства. Перший заступник генерального директора КП «Харківводоканал» розглянув всі питання і проблеми, які виклали громадяни. Всі вони взяті під контроль керівників структурних підрозділів.
Також були розглянуті питання, які пов'язані з житлово-комунальною сферою життєдіяльності міста.
01 грудня 2017, 12:52 Распечатать статью