Особистий прийом громадян Генеральним директором КП «Харківводоканал» Віталієм Пановим відбувся сьогодні, 3 листопада, у загальноміській приймальні.
За періо, який пройшов з попереднього особистого прийому, близько 30 харків'ян звернулися з проханнями про вирішення питань, пов'язаних з діяльністю підприємства.
За дорученням Генерального директора більшість з них були оперативно вирішені в робочому порядку керівниками профільних департаментів та фахівцями підприємства до прийому.
Як зазначив Віталій Панов, основні питання, підняті на прийомі, стосувалися нарахувань за спожиті послуги, встановлення приладів обліку води, заміни зношених труб, реструктуризації заборгованості з оплати за послуги водопостачання та водовідведення.
Генеральний директор КП «Харківводоканал» розглянув всі питання і проблеми, підняті на особистому прийомі громадян. Частина з них була вирішена на місці, інші - взяті під його особистий контроль і керівників структурних підрозділів.
03 листопада 2017, 12:43 Распечатать статью