Особистий прийом громадян першим заступником генерального директора КП «Харківводоканал» Олександром Коваленком відбувся сьогодні, 6 жовтня, у загальноміській приймальні.
За період, що минув в порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян на ім'я Генерального директора КП «Харківводоканал» суттєво зменшилася. У вересні більше 20 харків'ян звернулися з проханнями про вирішення їхніх питань, пов'язаних з діяльністю підприємства.
За дорученням Генерального директора КП «Харківводоканал» Віталія Панова більшу частину з них керівники структурних підрозділів та фахівці підприємства вирішили в робочому порядку. На прийом прийшли ті громадяни, хто хотів особисто поспілкуватися і вирішити свої питання з керівництвом підприємства.
Як зазначив Олександр Коваленко, основні питання, підняті на прийомі, стосувалися штрафних санкцій підприємства за самовільне підключення до водопровідно-каналізаційної мережі, реструктуризації заборгованості з оплати за послуги водопостачання та водовідведення, нарахувань і стану особового рахунку.
Перший заступник генерального директора КП «Харківводоканал» розглянув всі питання і проблеми, які виклали громадяни. Частина з них була вирішена на місці, інші - взяті під контроль керівників структурних підрозділів.
Також були розглянуті питання, які пов'язані з житлово-комунальною сферою життєдіяльності міста.
06 жовтня 2017, 14:30 Распечатать статью