Особистий прийом громадян Генеральним директором КП «Харківводоканал» Віталієм Пановим відбувся сьогодні, 1 вересня, у загальноміській приймальні.
За період, що минув з попереднього особистого прийому Віталія Панова, більше 25 харків'ян звернулися з різноманітними проханнями про вирішенні їхніх питань, пов'язаних з діяльністю підприємства.
За дорученням Генерального директора КП «Харківводоканал» більшу частину з них керівники структурних підрозділів та фахівці підприємства вирішили в робочому порядку, а решта - була розглянута на особистому прийомі.
Як зазначив Віталій Панов, вони стосувалися реструктуризації заборгованості з оплати за послуги водопостачання та водовідведення, нарахувань і стану особового рахунку та ін.
Генеральний директор КП «Харківводоканал» розглянув усі питання і проблеми, які виклали громадяни. Частина з них була вирішена на місці, інші - взяті під його особистий контроль і керівників структурних підрозділів.
01 вересня 2017, 11:32 Распечатать статью