Понад 5,5 тисяч абонентів комунального підприємства «Харківводоканал» передають показання приладів обліку води через додаток «Viber».
Як повідомила сьогодні, 31 серпня, заступник директора Департамента збуту по роботі з користувачами фізичними особами Олена Волочій, завдяки своїй простоті та зручності, даний спосіб передачі показань приладів обліку води набирає все більшу популярність серед харків'ян.
«Якщо на початку літа показаннь приладів обліку води через додаток «Viber» передали близько 3 тисячі абонентів, то в серпні данним сервісом користувалися понад 5,5 тисяч осіб», - зазначила Олена Волочій.
Відзначимо, спеціальний номер «Viber» 050 355-12-12 призначений тільки для прийому показань у вигляді повідомлень. Дзвінки на даний номер недоступні. У повідомленні необхідно вказати свою адресу, прізвище або особовий рахунок абонента, а також показання приладів обліку.
Передавати показання приладів обліку води також можна через багатоканальний телефон, через call-центр, сайт, або через квитанції, в яких вказуються дані абонента.
Також нагадаємо, що для коректних нарахувань за послуги водопостачання та водовідведення абонентам КП «Харківводоканал» слід щомісяця, до 20 числа, поточного місяця передавати показання приладів обліку води.
31 серпня 2017, 17:23 Распечатать статью