Особистий прийом громадян Генеральним директором КП «Харківводоканал» Віталієм Пановим відбувся сьогодні, 4 серпня, у загальноміській приймальні.
Кількість звернень громадян на ім'я Генерального директора КП «Харківводоканал» в порівнянні з 2016 роком значно зменшилася.
За дорученням Генерального директора значну частину з них керівники структурних підрозділів та фахівці підприємства вирішили в робочому порядку.
Як зазначив Віталій Панов, основні питання, підняті на прийомі, стосувалися штрафних санкцій підприємства за самовільне підключення до водопровідно-каналізаційної мережі, реструктуризації заборгованості з оплати за послуги водопостачання та водовідведення, нарахувань і стану особового рахунку та ін.
Генеральний директор КП «Харківводоканал» розглянув всі питання і проблеми, підняті на особистому прийомі громадян. Частина з них була вирішена на місці, інші - взяті під його особистий контроль і керівників структурних підрозділів.
04 серпня 2017, 12:26 Распечатать статью