Комунальне підприємство «Харківводоканал» просить абонентів-одержувачів субсидій погасити поточні заборгованості.
Як повідомив сьогодні, 28 липня, директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак, після внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат по оплаті житлово-комунальних послуг», якщо абонент допустив заборгованість більш ніж на 2 місяці, то в наступний період, на який призначається субсидія, він не буде її отримувати до того моменту, поки не погасить борг або не укладе договір про реструктуризацію заборгованості і не подасть документ на повторний розгляд в управління праці та соціального захисту.
За його словами, багато абонентів отримують субсидію, яка покриває частину місячних платежів з послуг водопостачання та водовідведення. Зокрема, 190 тисяч абонентів КП «Харківводоканал» отримують субсидії в опалювальний сезон і близько 20 тисяч особових рахунків - в неопалювальний.
«Хотілося б звернути увагу абонентів КП« Харківводоканал» на те, щоб вони не допускали заборгованості, тому що вони ризикують втратити можливість отримання субсидій. В опалювальний сезон заборгованість за всіма особовими рахунками абонентів, які отримують субсидію досягала 20 млн грн. У даній момент ця сума близько 1 млн грн. Для отримання субсидій в наступному періоді їм необхідно погасити заборгованості або укласти з підприємством договір про реструктуризацію», - зазначив Тарас Грущак.
28 липня 2017, 16:14 Распечатать статью