Понад 3 тисячі абонентів комунального підприємства «Харківводоканал» передають показання приладів обліку води через додаток «Viber».
Як повідомив сьогодні, 12 липня, директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак, завдяки своїй простоті і зручності новий електронний сервіс набирає популярність серед харків'ян.
«Все більша кількість абонентів передає показання приладів обліку води через додаток «Viber», так як це дуже зручно і не затратно. Все робиться в режимі онлайн. Якщо в перший місяць запуску функції нею користувалися близько 600 абонентів, то вже в червні їх було понад 3 тисячі», - зазначив Тарас Грущак.
За словами Тараса Грущака, усі раніше діючі сервіси також залишилися доступні і працюють в штатному режимі. Передавати показання приладів обліку води як і раніше можна за багатоканальним телефоном, через call-центр, сайт, або через квитанції, в яких зазначаються дані абонента.
Відзначимо, спеціальний номер «Viber» 050 355-12-12 призначений тільки для прийому показань у вигляді повідомлень. Дзвінки на даний номер недоступні. У повідомленні необхідно вказати свою адресу, прізвище або особовий рахунок абонента, а також показання приладів обліку.
Також нагадаємо, що для коректних нарахувань за послуги водопостачання та водовідведення абонентам КП «Харківводоканал» слід до 20 числа кожного місяця передавати точні показання приладів обліку води.
12 липня 2017, 13:55 Распечатать статью