Особистий прийом громадян Генеральним директором КП «Харківводоканал» Віталієм Пановим відбувся сьогодні, 7 квітня, у загальноміській приймальні.
За період, що минув з попереднього особистого прийому Віталія Панова, більше 30 харків'ян звернулися з проханнями про вирішення їх питань, що пов'язані з діяльністю підприємства.
За дорученням Генерального директора КП «Харківводоканал» більшу частину з них керівники структурних підрозділів та фахівці підприємства вирішили в робочому порядку. У зв'язку з цим, лише 9 громадян безпосередньо з'явилися на особистий прийом, щоб викласти свої питання і проблеми.
Як зазначив Віталій Панов, основні питання, порушені на прийомі, стосувалися штрафних санкцій підприємства за самовільне підключення до водопровідно-каналізаційної мережі, реструктуризації заборгованості з оплати за послуги водопостачання та водовідведення, нарахувань і стану особового рахунку та ін.
Генеральний директор КП «Харківводоканал» розглянув всі питання і проблеми, які виклали громадяни. Частина з них була вирішена на місці, інші - взяті під його особистий контроль і керівників структурних підрозділів.
07 квітня 2017, 13:01 Распечатать статью