КП «Харківводоканал» у травні 2017 року впровадить послугу SMS-інформування абонентів фізичних осіб.
Як повідомив сьогодні, 28 березня, директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак, підприємство постійно веде роботу з удосконалення всіх сервісів, які надаються абонентам.
За словами Тараса Грущака, з травня місяця всім абонентам, у яких прикріплені мобільні телефони до особових рахунків, в автоматичному режимі будуть надсилатися SMS-повідомлення про заплановане проведення планових ремонтних робіт в тому районі, де проживає абонент, і поривах, які відбулися на мережах водопостачання і водовідведення.
«Це дозволить абонентам підготуватися до тимчасових відключень, і вони будуть проінформовані про період відсутності тієї чи іншої послуги. Також абонент в SMS-режимі зможе отримувати інформацію про період повірки приладів обліку води, необхідності надання будь-яких документів, або ж зміни в тарифах», - зазначив Тарас Грущак.
Для того, щоб абоненти могли користуватися послугою SMS-інформування, необхідно звернутися в абонентні відділи, або в сall-центр КП «Харківводоканал» і повідомити свою адресу, номер особового рахунку, а також вказати номер мобільного телефону, на який буде приходити SMS-розсилка.
Надалі на підприємстві також буде розроблений сервіс двостороннього зв'язку, який дозволить абонентам самостійно передавати показання приладів обліку води за допомогою мобільних додатків.
28 березня 2017, 12:39 Распечатать статью