1 Водозабір Водосховище Харківські фонтани Трудові будні Очисні споруди Саржин яр Дзеркальний струмінь Харківські фонтани Саржин Яр Водосховище Спецтехніка Краснопавлівське водосховище Гребля Первинні відстійники (КБО «Диканівський»)

Якість обслуговування абонентів КП «Харківводоканал» покращилася

Після архівації бази даних із розрахунків з населенням якість обслуговування абонентів комунального підприємства «Харківводоканал» покращилася.

Як повідомив сьогодні, 14 березня, директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак, після архівації бази даних із розрахунків з населенням, яка проводилася у період з 7 по 14 березня, на підприємстві у повному обсязі відновлено інформування споживачів про стан особових рахунків, проведених нарахуваннях за послуги, а також оплатах що надійшли.

За словами Тараса Грущака, після архівації бази даних значно збільшилася швидкість обробки інформації і обслуговування споживачів.

Нагадаємо, що у зазначений період платежі за надані послуги у касах підприємства приймалися при пред'явленні відповідної квитанції.

Також харків'яни могли безперешкодно слачувати послуги холодного водопостачання та водовідведення у будь-якому відділенні банку, який приймає платежі за комунальні послуги, наприклад: ПАТ «Мегабанк», «Ощадбанк», «ПриватБанк» і в інших банківських установах.

14 березня 2017, 12:46 Распечатать статью

все новости

Вгору