Після архівації бази даних із розрахунків з населенням якість обслуговування абонентів комунального підприємства «Харківводоканал» покращилася.
Як повідомив сьогодні, 14 березня, директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак, після архівації бази даних із розрахунків з населенням, яка проводилася у період з 7 по 14 березня, на підприємстві у повному обсязі відновлено інформування споживачів про стан особових рахунків, проведених нарахуваннях за послуги, а також оплатах що надійшли.
За словами Тараса Грущака, після архівації бази даних значно збільшилася швидкість обробки інформації і обслуговування споживачів.
Нагадаємо, що у зазначений період платежі за надані послуги у касах підприємства приймалися при пред'явленні відповідної квитанції.
Також харків'яни могли безперешкодно слачувати послуги холодного водопостачання та водовідведення у будь-якому відділенні банку, який приймає платежі за комунальні послуги, наприклад: ПАТ «Мегабанк», «Ощадбанк», «ПриватБанк» і в інших банківських установах.
14 березня 2017, 12:46 Распечатать статью