
Як повідомила начальник Шевченківського відділу абонентної служби з роботи з фізичними особами Ольга Рибачок, у фахівців Департаменту збуту харків'яни можуть отримати будь-яку інформацію чи допомогу у вирішенні питань пов'язаних з нарахуванням за послуги водопостачання, водовідведення, перерахунку, а також проконсультуватися, внести корективи або залишити заяву з будь-якої проблеми. Зокрема, здійснити оплату в касах, розташованих у сервісних центрах.
«Незважаючи на складності воєнного часу, ми відновили роботу абонентних відділів у повному обсязі. Окрім звичайних побутових звернень від наших абонентів, також розроблено алгоритм дій для харків'ян, які виїхали з міста, а потім повернулися або досі знаходяться поза реєстрацією. Порядок перерахунку за період відсутності передбачає подати довідку, що підтверджує час переміщення та не проживання заявника за цією адресою. Якщо переїзд був в іншу країну, то це може бути документ із державної прикордонної служби України на безпосередній запит споживача про перетин кордону нашої країни. Також, достатньо - закордонний паспорт із відмітками про перетин кордону або інші свідоцтва, що підтверджують не проживання абонента за місцем реєстрації. Всі ці документи ми розглядаємо і на підставі їх здійснюємо перерахунок», - зазначила Ольга Рибачок.
За її словами, гостро постає проблема заборгованості за надані послуги. На підприємстві розроблено можливість харків'янам укласти відповідний договір на погашення заборгованості, для цього необхідно звернутись до абонентного відділу свого району та надати паспорт та індивідуальний код.
«Йдемо на зустріч споживачам і в кожному конкретному випадку розглядаємо ситуацію індивідуально, враховуючи фінансовий стан заявника. Рекомендую не накопичувати борги, а звернутися до наших фахівців, вони обов'язково підкажуть діючі методи вирішення будь-якої проблеми», - підкреслила Ольга Рибачок.
Начальник абонентного відділу поінформувала, що необхідність повірки засобів обліку води – також одне з питань, що часто ставляться. Враховуючи, що харківська територіальна громада знаходиться у зоні можливих бойових дій, то повірку приладів обліку на даний момент проводити не обов'язково. Відповідно до закону, після офіційного припинення бойових дій споживачам нададуть шість місяців на проведення повірки.
Ольга Рибачок запросила харків'ян оплачувати послуги у касах наших абонентних відділів, де оплата здійснюється без комісії.
Адреси абонентних відділів із касами:
Київський, Салтівський, Слобідський, Основ'янський, Немишлянський, Індустріальний райони – м. Харків, пр. Ювілейний, 28-а.
Шевченківський, Холодногірський, Новобаварський райони - м. Харків, вул. Університетська, 37/39.
Час роботи: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п'ятниця з 8:00 до 15:45.
Інформаційний центр: 707-57-57; 757-82-80.
17 березня 2025, 14:11 Распечатать статью