Бригади управління з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем комплексу «Харківводовідведення» у поточному році виконали 46 300 заявок від харків'ян на усунення різних нештатних ситуацій на комунікаціях.
Як повідомив заступник директора комплексу Олексій Кучеревський, звернення до диспетчерської лінії завжди виконуються без затримок. Так, тільки за минулий тиждень ліквідували 1,5 тисячі аварій на внутрішньобудинкових системах.
«Усі роботи на об'єктах ділимо на три категорії і першорядні – це поновлення послуг у будинки після прильотів, паралельно – звернення харків'ян, на них намагаємося реагувати оперативно та без зволікань. Також, згідно з графіком, продовжуємо капітальні ремонти наших об'єктів. У рамках підготовки господарства до експлуатації в осінньо-зимовий період вже замінили 20.5 км трубопроводів, із 38 км запланованих та оновили системи у 433 будинках, із 540, намічених у всіх районах міста. За минулий тиждень закінчили ремонти у 12 будинках, зокрема, переклали 70 метрів мереж холодного водопостачання у багатоповерхівці на вулиці Каденюка у Слобідському районі. На сьогодні відпрацьовуємо 8 будівель - Харківською набережною, Жасминовим бульваром, проспектом Ювілейним», - зазначив Олексій Кучеревський.
За його словами, відсутність мешканців у квартирах є головною проблемою у роботі ремонтників. Навіть якщо аварійна ситуація виникає не в квартирі, що пустує, то при відключенні послуг і перед наступним запуском водопостачання майстри повинні переконатися в технічному стані комунікацій у всьому під'їзді. Щоб провести перекладку та заміну арматури, знову витрачаємо час на пошуки господарів порожніх квартир. Постійно контролюємо стан об'єктів, а у разі потреби оперативно проводимо ремонтно-відновлювальні заходи. Бригади управління забезпечені матеріалами, обладнанням та спецтехнікою для виконання робіт будь-якої складності.
10 вересня 2024, 12:27 Распечатать статью