З початку поточного року бригади аварійно-відновлювальних робіт комплексу «Харківводопостачання» виконали 3800 заявок, що надійшли від харків'ян до міської диспетчерської служби «15-62».
Як повідомив сьогодні, 8 травня, заступник директора з виробництва комплексу Микола Завада, у цей складний час негайне реагування на звернення харків'ян є одним із пріоритетних напрямків у щоденній роботі ремонтників.
«Коло адресованих питань доволі багатогранне, але найактуальнішим є своєчасне та якісне усунення аварійних ситуацій, що виникають на мережах. Це пов'язано і з триваючою ворожою агресією під час якої в тій чи іншій мірі пошкоджуються водоводи. У разі виникнення аварій у районних службах вироблено чіткий план оперативних дій щодо їх ліквідації із залученням необхідних ресурсів. Також заявки містян стосуються заміни люків. що вийшли з ладу та належного благоустрою місць розриттів. У зв'язку з цим бригадами проводиться необхідний комплекс технологічних заходів щодо приведення територій у порядок. На завершення хотілося б подякувати жителям міста за тісне сприяння та співпрацю», - наголосив Микола Завада.
«Ми працюємо для вас, шановні харків'яни. Завдяки вашим своєчасним платежам за послуги ми забезпечуємо стабільну подачу води в цей складний час. Усі кошти спрямовані виключно на виробничі потреби, які значно зросли», - наголошують у КП «Харківводоканал».
08 травня 2024, 10:24 Распечатать статью