Спеціалісти відділу інформації Департаменту збуту КП «Харківводоканал» щомісяця приймають понад 80 тисяч телефонних дзвінків від харків'ян.
Про це повідомив сьогодні, 27 листопада, начальник відділу інформації Олег Васильєв.
«Спектр звернень абонентів фізичних осіб вельми багатогранний. Серед них – інформування про нарахування, оплати, розмір боргів на основі бази даних Департаменту збуту. Надання довідкової інформації про підприємство за телефоном. Автоматизований збір показань квартирних приладів обліку холодної та гарячої води фізичних осіб. Щоденне опрацювання показань квартирних приладів обліку води та внесення їх до бази даних», - поінформував Олег Васильєв.
За його словами, у підрозділі постійно ведеться робота над покращенням якості послуг. Зокрема, систематичне оновлення та поповнення новими відомостями бази даних Департаменту збуту дозволяє надавати абонентам лише актуальну інформацію. Також співробітники постійно підвищують рівень знань державної мови та завжди націлені на виключно ввічливе спілкування з харків'янами.
27 листопада 2023, 10:18 Распечатать статью