1 Водозабір Водосховище Харківські фонтани Трудові будні Очисні споруди Саржин яр Дзеркальний струмінь Харківські фонтани Саржин Яр Водосховище Спецтехніка Краснопавлівське водосховище Гребля Первинні відстійники (КБО «Диканівський»)

У «Харківводоканалі» оперативно вирішують питання містян

У «Харківводоканалі» оперативно вирішують питання містян

Сотні містян оперативно вирішують свої питання в абонентних відділах Департаменту збуту КП «Харківводоканал».

Як повідомила сьогодні, 20 листопада, начальник абонентного відділу Основ'янського та Слобідського району Ольга Остапович, спеціалісти підрозділу обслуговують 103,4 тисячі особових рахунків.

«Щодня, в робочі дні, в абонентній залі приймаємо понад 70 харків'ян. Містянам, які не мають змоги прийти на прийом в обов'язковому порядку проводимо консультації та надаємо всебічну допомогу в зручний для них спосіб. Тут у пріоритеті захисники України та члени їхніх сімей, а також громадяни, які через певні обставини, тимчасово залишили Харків. Спектр звернень великий, але головним питанням залишається нарахування коштів за спожиті послуги централізованого водопостачання та водовідведення, а також їх перерахунок», - поінформувала Ольга Остапович.

Також фахівці проводять велику роботу з документацією, надають рекомендації щодо встановлення приладів обліку води, оформляють договори реструктуризації боргів та займаються роз'яснювальною роботою з неплатниками. У цьому контексті начальник відділу нагадує харків'янам про необхідність своєчасно оплачувати послуги, які надає підприємство.

«Незважаючи на те, що воєнний час поставив перед нами нові складні завдання, ми зуміли своєчасно розробити ефективні форми роботи та вміло застосувати їх на практиці. А запорукою їхньої успішної реалізації є наш професійний колектив», - підсумувала Ольга Остапович.

20 листопада 2023, 10:58 Распечатать статью

все новости

Вгору