На КП «Харківводоканал» поінформували абонентів про склад тарифу, а також як врегулювати питання оплати комунальних послуг харків'янам, які повертаються до міста.
Як повідомив сьогодні, 2 березня заступник генерального директора – директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак, абоненти, у яких встановлені прилади обліку, оплачують послуги згідно з нарахованим, якщо прилад обліку не встановлений, для врегулювання питань оплати потрібно звернутися до абонентного відділу свого району.
«Незважаючи на військовий стан, на нашому підприємстві функціонують усі виробничі підрозділи, районні абонентні відділи, інформаційний центр та довідкова служба. Попередньо, перед відвідуванням абонентного відділу рекомендуємо проконсультуватися по телефону та уточнити, які документи потрібно надати для коректного нарахування та перерахунку послуг. Щодо харків'ян, т.зв. тимчасово переміщених осіб, які не мають приладу обліку, їм потрібно подати документи, що підтверджують період відсутності в місті, це може бути довідка тимчасового переселенця. Для мешканців, які перебували за кордоном, довідка надана прикордонною службою. Згідно з цими даними зробимо перерахунок за надані послуги водопостачання та водовідведення», - зазначив Тарас Грущак.
За його словами, для коректного нарахування оплати просимо харків'ян передавати показання приладів обліку до 20 числа щомісяця одним із найзручніших способів: через особистий кабінет на нашому офіційному сайті, по телефону на колцентр або безпосередньо до абонентського відділу. Після обробки наданих даних будуть здійснені своєчасні та точні розрахунки та нарахування, які відобразяться у квитанції.
Директор Департаменту збуту звернув увагу абонентів, що на період військового стану підприємством не вживаються заходи щодо примусового стягнення заборгованості, а лише звертаємось з проханням проводити опату за можливості. Також не вимагаємо повірки лічильників, навіть якщо термін настав, але якщо споживачі ухвалюють таке рішення, то зможуть самостійно звернутися до відповідних організацій для вирішення цього питання. Але повторюся, що ми не вимагаємо.
«Хотілося б ще раз пояснити абонентам, із чого складається нарахування, та які пункти вони бачать у своїх квитанціях. Відповідно до Закону України про комунальні послуги у тарифах відбулися зміни, тепер у квитанціях зазначено оплату за водопостачання, водовідведення, обслуговування внутрішньобудинкових систем та абонентну плату. Всі ці платежі були й раніше, але однією графою, тепер їх вивели окремо, щоб споживачі послуг бачили, за що вони платять і з чого складається тариф. Хочу звернути увагу, що мешканці багатоквартирних будинків оплачують обслуговування внутрішньобудинкових систем, навіть якщо не користуються водопостачанням та водовідведенням, також здійснюється нарахування абонентної плати», - наголосив Тарас Грущак.
Він нагадав, що механізм платежів для мешканців Харкова провадиться згідно з рішенням Харківської міської ради – оплати з 24 лютого по 31 травня 2022 року були скасовані та нарахування за цей період не проводилися і це враховується при перерахунку.
«Наші співробітники також харків'яни і ми розуміємо, наскільки важко зараз городянам, але звертаємо увагу, що навіть у найважчі часи колектив підприємства продовжував працювати та надавати послуги у повному обсязі, у тому числі під обстрілами. Тому хочу ще раз звернутися з проханням щодо можливості здійснювати оплати, тому що саме регулярні платежі є гарантом того, що й надалі підприємство зможе стабільно працювати та якісно обслуговувати споживачів. Ми харків'яни і разом зможемо пережити ці непрості воєнні часи», - зазначив Тарас Грущак.
02 березня 2023, 11:05 Распечатать статью