На КП «Харківводоканал» поінформували, як врегулювати питання оплати комунальних послуг харків'янам, які повертаються до міста
Про це повідомив сьогодні, 7 грудня, заступник директора департаменту збуту по роботі з абонентами фізичними особами Сергій Рязанцев.
«Якщо у вас виникли будь-які питання щодо оплати послуг водопостачання та водовідведення, які надає наше підприємство, ви можете звернутися до абонентного відділу свого району проживання. Проконсультуватися можливо, як по телефону так і при відвідуванні. Наші абонентні відділи працюють з 8 до 17 години, крім суботи та неділі. Обідня перерва з 12 години до 12:45. Пред'явити потрібно паспорт та код. Якщо житло вам не належить – візьміть довіреність, також якщо не встигли переоформити особливий рахунок, то документ на володіння помешканням. Принесіть також довідку ВПО або підтвердження про перетин кордону від прикордонної служби. Коли є якісь інші документи, бажано також надати їх», - відзначив Сергій Рязанцев.
За його словами, на підприємстві є бомбосховища, куди у разі повітряної тривоги абоненти зможуть пройти, щоб перечекати у безпечному місці.
Нагадуємо, що на період з 24 лютого до 30 травня 2022 року було ухвалено рішення про застосування пільг для споживачів і всі нарахування за цей період не підлягають сплаті.
07 грудня 2022, 10:22 Распечатать статью