На КП «Харківводоканал» впроваджено електронний документообіг, який істотно спрощує процес реєстрації вхідних і вихідних документів.
Він дозволяє працювати в повнофункціональному режимі і зберігати в електронному вигляді копії документів, а ще дає можливість створення необхідних умов для більш оперативного і якісного ведення діловодства в підрозділах підприємства. Про це сьогодні, 16 березня, повідомили в управлінні інформаційного забезпечення та контролю документообігу.
За інформацією управління, дія електронного документообігу поширюється на всі типи електронних документів, які створюються і реєструються на КП «Харківводоканал».
В управлінні відзначили, що система електронного документообігу введена з метою удосконалення роботи з документами, поліпшення якості їх підготовки, впорядкованості документообігу та впровадження постійного і ефективного контролю над виконанням розпоряджень і доручень керівництва підприємства. «Система електронного документообігу дозволяє вести облік, зберігання, розгляд і відпрацювання різних типів і видів документів між користувачами без використання паперового документообігу. Можна працювати з наказами, протоколами, службовими записками з одночасною постановкою завдань і контролем їх виконання», - підкреслили в управлінні інформаційного забезпечення та контролю документообігу КП «Харківводоканал».
16 березня 2016, 11:36 Распечатать статью