1 Водозабір Водосховище Харківські фонтани Трудові будні Очисні споруди Саржин яр Дзеркальний струмінь Харківські фонтани Саржин Яр Водосховище Спецтехніка Краснопавлівське водосховище Гребля Первинні відстійники (КБО «Диканівський»)

Порядок установки та повірки квартирних приладів обліку води

Шановні харків'яни! На виконання доручення Харківського міського голови Геннадія Кернеса проводяться заходи щодо встановлення, заміни, у разі виходу з ладу, вузлів розподільного обліку гарячої, питної води, їх періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) на безоплатній основі наступним категоріям громадян:

  • учасникам бойових дій;
  • учасникам війни;
  • особам з інвалідністю внаслідок війни;
  • членам сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни;
  • особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;
  • жертвам нацистських переслідувань;
  • реабілітованим громадянам, які стали особами з інвалідністю внаслідок репресій;
  • дітям війни;
  • особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • ветеранам праці;
  • багатодітним сім'ям;
  • прийомним сім'ям;
  • сім'ям, які виховують дітей з інвалідністю, прикутих до ліжка (до 18 років);
  • сім'ям, які виховують дітей з інвалідністю з онкологічними захворюваннями (до 18 років);
  • сім'ям, які виховують дітей, хворих на ДЦП (до 18 років);
  • сім'ям з дітьми (до 18 років), де обоє батьків - особи з інвалідністю I і II груп;
  • непрацюючим батькам, які здійснюють догляд за дитиною з інвалідністю до 18 років і які отримують надбавку на догляд за дитиною з інвалідністю відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»;
  • особам з інвалідністю I групи, які одержують соціальну пенсію або державну соціальну допомогу;
  • сім'ям матерів-героїнь;
  • одиноким матерям (двох і більше дітей до 18 років);
  • особам з інвалідністю I і II груп по зору.

Способи передачі показань приладів обліку води:

1. Особистий кабінет на офіційному сайті підприємства: http://billing.vodokanal.kharkov.ua.

2. Спеціальний номер «Viber»: (050) 355-12-12 (даний номер призначений тільки для прийому показань у форматі повідомлень).

3. Цілодобовий телефон для прийому показань водомірів: (057) 707-58-51.

4. Call-центр підприємства: (057) 707-57-57 (з 8:00 до 21:00, крім неділі).

5. Чат-бот КП «Харківводоканал» в месенджері TELEGRAM.

телеграм

@hvk_user_bot - це мережевий робот, який доступний в месенджері TELEGRAM, вміє автоматично виконувати всього дві команди по запиту абонента: дізнатися стан особового рахунку (Команда /1=) і / або передати показання лічильника (Команда /2=).

Для початку необхідно знайти чат-бот і почати переписку в передбаченому режимі.

Для цього в пошуковому рядку TELEGRAM треба ввести логін чат-бота - @hvk_user_bot, на екрані з'явиться назва КП «Харківводоканал», клікнувши на нього, потрапляємо на сторінку, на якій необхідно натиснути на кнопку старт, щоб продовжити роботу.

Якщо ви не знаєте заводські номери своїх лічильників, скористайтеся командою /1= і отримаєте всю необхідну інформацію для передачі показань.

1. Команда /1= змушує чат-бота оповістити абонента про стан особового рахунку абонента, який міститься в команді.

Наприклад, абонент Іваненко, який має особовий рахунок 905614, повинен набрати такий запит боту: /1=905 614:Іваненко

У відповідь на такий запит від чат-бота прийде розгорнуте повідомлення про стан особового рахунку номер 905614, зареєстрованого за абонентом Іваненко.

Прізвище абонента в команді повинна строго збігатися з прізвищем абонента особового рахунку (як в квитанції про оплату).

2. Команда /2= змушує чат-бота прийняти показання квартирних водомірів за поточний місяць, що містяться в команді.

Наприклад, якщо абонент Іваненко, який має особовий рахунок 90561, лічильник холодної води (заводський ID-номер 555555) та лічильник гарячої води (заводський ID-номер 777777) хоче передати показання 63 лічильника холодної води і показання 42 лічильника гарячої води, він повинен сформувати наступну команду:

лiчильник

Якщо лічильників більше двох, вони вказуються далі через кому, за схемою: номер лічильника - показання.

Довідка за телефонами: 731-55-53 (Шевченківський р-н); 707-57-34 (Московський р-н); 707-57-36 (Київський р-н); 707-58-66 (Індустріальний р-н, Немишлянський р-н); 707-57-06 (Слобідський р-н, Основ'янський р-н); 739-95-29 (Новобаварський р-н, Холодногірський р-н).

Показання приладів обліку води необхідно щомісяця передавати в КП «Харківводоканал», до 20 числа за поточний місяць. Прийом показань лічильників по холодній і гарячій воді здійснюється по інтернету - від зареєстрованих на офіційному сайті користувачів. Також показання водомірів можна передати в автоматичному режимі за цілодобовим телефоном прийому показань водомірів 707-58-51 або за телефоном інформаційного центру 707-57-57 (з 8:00 до 21:00, крім неділі).

На виконання Рекомендацій адміністративної колегії Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 29.12.2016 № 161-рк/к, доводимо до відома споживачів наступну інформацію. КП «Харківводоканал» за заявою споживачів здійснює взяття на абонентський облік у тижневий строк квартирних засобів обліку холодної води, відповідно до вимог п. 32 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 21.07.2005 №630.

Для установки приладів обліку води достатньо звернутися до будь-якої спеціалізованої організації, яка має дозвіл на проведення монтажних робіт та ліцензію на виконання проектних робіт.

Оплата послуг за показаннями квартирних приладів обліку проводиться тільки в разі здійснення обліку в усіх точках розбору холодної та гарячої води у квартирі з дати їх опломбування представниками КП «Харківводоканал», КП «ХТМ» (ПАТ «ТЦРП») або ТОВ «КП «Вода» (якщо абонент звернувся до цієї організації).

Постановою Національної комісії що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг від 02.11.2017 № 1344 «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг, від 26 листопада 2015 року № 2868» з 29.11.2017 з структури тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) КП «Харківводоканал» виключені витрати на роботи з періодичної повірки, обслуговування і ремонту (в тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних приладів обліку холодної води. Зазначені роботи повинні проводитися спеціалізованими організаціями за рахунок власників приладів обліку води.

Роботи по розпломбуванню приєднувальних штуцерів приладів обліку холодної води та опломбуванню їх після проведення повірки виконуються представниками Департаменту збуту згідно з затвердженими калькуляціями.

Абонентний відділ Контактний телефон Розташування
Шевченківський район

731-51-43,

приватний сектор - 

731-46-63 (пн. і чт.)

вул. Університетська, 37/39
Холодногірський район

712-21-37,

приватний сектор -

734-91-86 (пн. і чт.)

вул. Конторська, 90
Новобаварський район

712-22-34,

приватний сектор -

712-00-09 (пн. і чт.)

Московський район

707-58-22,

приватний сектор -

707-57-19 (пн. і чт.)

пр-т Ювілейний, 28-А
 
Київський район

707-57-39,

приватний сектор -

707-58-57 (пн. і чт.)

Індустріальний район

707-57-53,

приватний сектор -

707-57-92 (пн. і чт.)

Немишлянський район

707-57-54,

приватний сектор -

707-57-92 (пн. і чт.)

Слобідський район

707-57-05,

приватний сектор -

707-57-07 (пн. і чт.)

Основ'янський район

707-57-08,

приватний сектор -

707-57-07 (пн. і чт.)

Вгору