Комунальне підприємство «Харківводоканал» бере на себе зобов’язання вчасно надавати споживачам послуги з водопостачання та водовідведення відповідної якості, які мають бути своєчасно оплачені за встановленими тарифами, діючими на час надання послуг, у строки і на умовах, що передбачені Договором:
- укладеним зі споживачами-фізичними особами, що мешкають у будинках комунальної форми власності (читати);
- укладеним зі споживачами-фізичними особами, що мешкають у будинках не комунальної форми власності (читати);
- укладеним зі споживачами-фізичними особами, що мешкають у приватному секторі (читати).
На балансі КП «Харківводоканал» понад 4320 км зовнішніх водопровідних та каналізаційних мереж, стан 2738 км комунікацій критичний. У разі виникнення пошкоджень на мережах наше підприємство інформує населення про аварійні ситуації і негайно береться до їх ліквідації. Ремонт водопровідних мереж здійснюється Комплексом «Харьківводопостачання», каналізаційних - Комплексом «Харківводовідведення».
На сьогодні колектив підприємства докладає максимальних зусиль для забезпечення безперебійної роботи водопровідно-каналізаційного господарства міста, а для упередження виникнення аварійних ситуацій постійно вишукує резерви і проводить планово-попереджувальні ремонти (ППР) інженерних мереж.
Ремонтні роботи на водопровідних та каналізаційних мережах передбачають необхідність короткочасного технологічного відключення водопостачання в тих чи інших районах. Вся інформація про планові та аварійно-відновлювальні роботи, що проводяться КП «Харківводоканал», знаходиться в розділі «Новини», а також може бути отримана цілодобово за телефонами Аварійно-диспетчерської служби підприємства:
- Зовнішнє водопостачання: 15-33 (зі стаціонарних телефонів і всіх мобільних операторів, безкоштовно); 712-08-40;
- Водопостачання і водовідведення: 15-99 (лише зі стаціонарних телефонів); 704-14-46, 704-14-47, 704-14-48, 734-91-53, 739-95-05.
З питань, пов'язаних із проведенням нарахувань і оплатою послуг з водопостачання/водовідведення, оформленням договірних відносин для юридичних осіб та підприємців пропонуємо звертатися до абонентної служби по роботі з юридичними особами за адресою: пр. Ювілейний, 28а (з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, в п'ятницю з 8:00 до 15:45).
З питань, пов'язаних із проведенням нарахувань та оплатою послуг з централізованого водопостачання та водовідведення для населення, жителі міста Харкова, Харківського та Дергачівського районів можуть звертатися в районні абонентні відділи Департаменту збуту, що працюють з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, в п'ятницю з 8:00 до 15:45, для приватного сектору - прийом в понеділок і четвер з 9:00 до 17:00:
пр. Ювілейний, 28а - Московський, Київський, Індустріальний, Немишлянський, Слобідський, Основ'янский райони;
вул. Університетська, 37/39 - Шевченківський район;
вул. Конторська, 90 - Холодногірський, Новобаварський райони.
Якщо Вам стало відомо про факти несанкціонованих скидів рідких відходів в каналізаційні мережі міста з боку перевізників (асенізаторських машин), прохання повідомити в КП «Харківводоканал» за телефонами:
050-405-57-04, 068-425-00-23, 067-540-04-81.
Цим Ви допоможете нам забезпечити безпеку роботи мереж і уникнути аварій.