Нещодавно свій 70-річний ювілей відзначив начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян комунального підприємства «Харківводоканал» Володимир Плугатарьов. Були теплі вітання від рідних і друзів, квіти, добрі побажання і впевненість у тому, що Володимир Васильович ще принесе величезну користь підприємству. При цьому треба зазначити, що він пройшов чудову життєву школу, працював на багатьох відповідальних посадах і завжди відрізнявся чуйним ставленням до людей, їх турбот, приходив на допомогу в скрутну хвилину. За ці прекрасні якості Володимир Плугатарьов користувався заслуженим авторитетом серед колег і повагою серед людей. Гідно оцінило його самовіддану працю і держава, яка нагородила Володимира Васильовича орденом «За заслуги» III ступеня. Можна сказати, що повною мірою до нього відносяться слова з відомої пісні - «Мої роки - моє багатство»...
На КП «Харківводоканал» Володимир Плугатарьов працює вже 15 років, а з 2007 року є беззмінним керівником відділу по роботі зі зверненнями громадян. За цей час співробітниками підрозділу зроблено багато корисних справ для харків'ян, які звертаються з проханнями, скаргами та побажаннями. Слід зазначити, що робота відділу включає в себе широкий спектр надання послуг громадянам - видача архівних документів, виготовлення технічної документації, допомога в оперативному вирішенні питань водопостачання і водовідведення та багатьох інших.
«Почну з того, що з перших днів роботи на КП «Харківводоканал» я досить швидко влився в трудовий колектив, познайомився з колегами, а тому особливих проблем з адаптацією у мене не виникало. Тим більше, що і раніше мені доводилося працювати з різними категоріями людей, бути з ними в тісному контакті, вислуховувати їх пропозиції і скарги, допомагав позитивно вирішувати складні питання. А це, повірте, дуже цінується оточуючими. Ще я багато років беру участь в діяльності Харківської обласної Асоціації громадських організацій інвалідів і ветеранів війни. Тут я теж придбав цінний досвід спілкування з людьми», - розповідає Володимир Плугатарьов.
- Скажіть, Володимире Васильовичу, як відбувалося становлення нового підрозділу на підприємстві?
- З моменту створення в відділі працювало два фахівця, потім з переходом на електронний документообіг було створено ще три робочих місця. Була розроблена ефективна комп'ютерна програма, яка дозволила узагальнювати всі матеріали, що надходять до відділу. Адже діапазон звернень громадян дуже широкий і багатогранний. Одних харків'ян, наприклад, цікавлять питання перерахунку платежів, інших хвилює встановлення приладів обліку води. Багато звертаються з приводу ремонту внутрішньобудинкових систем, колонок для подачі води та приведення міських територій в належний стан після аварійно-відновлювальних робіт на мережах. Усі ці питання у відділі систематизуються, передаються до відповідних служб підприємства і нами контролюється їх неухильне виконання в установлені строки. Як тільки робота відділу була налагоджена, і люди відчули, що є місце, де вони завжди знайдуть розуміння та відповіді на свої питання, кількість звернень стала зростати з кожним роком. Комусь, можливо, здасться, що їх збільшення свідчить про недоробки окремих служб підприємства. Але я вважаю інакше: збільшення звернень харків'ян говорить про те, що працюємо ми досить якісно та оперативно. Тому довіра громадян до нас неухильно підвищується.
- Скажіть, за час існування відділу впроваджувалися якісь нововведення?
- Їх, звичайно, було чимало, адже, як то кажуть, життя не стоїть на місці, а ставить все нові та нові завдання. Ось, наприклад, свого часу було дуже багато бажаючих оформити технічну документацію. Тому люди і нарікали на те, що їм доводилося багато часу втрачати в великих чергах. І ми детально проаналізувавши ситуацію, пішли харків'янам назустріч. У 2015 році на підприємстві на базі відділу було створено центр, який працює за принципом єдиного вікна з прийому та супроводу технічної документації. І це принесло позитивні результати. З того часу, щодня в робочі дні, чотири співробітники кваліфіковано обслуговують тих, хто звернувся за відповідною документацією. І ніяких черг, люди швидко вирішують свої нагальні питання.
- Володимире Васильовичу, як відомо, найкращі результати завжди забезпечує безпосереднє спілкування з харків'янами. Що Ви можете розповісти з цього приводу?
- Почну з того, що ми приймаємо безпосередню участь в підготовці особистих прийомів Харківського міського голови Геннадія Кернеса, його заступників, директорів профільних департаментів міськради та Генерального директора КП «Харківводоканал» Віталія Панова. Разом з відповідними службами підприємства намагаємося вирішити проблеми харків'ян завчасно, ще до проведення особистих прийомів. До речі, тісна співпраця з представниками Харківської міської ради дозволяє нам ефективно вирішувати нагальні проблеми харків'ян. Також на підприємстві існує можливість кожному бажаючому звернутися зі своєю пропозицією або проханням безпосередньо до Генерального директора підприємства. По вівторках проводяться «гарячі» телефонні лінії, щодня приймаю громадян, працюємо з письмовими запитами, електронними зверненнями, запитами на публічну інформацію та тісно співпрацюємо з інформаційної групою «15-62». Тільки по лінії цієї служби щодня приходить до нас близько 300 звернень харків'ян.
- Скажіть, і як співробітникам відділу вдається впоратися з таким, без перебільшення, величезним обсягом роботи?
- У нас підібрався дуже професійний колектив. Сплав мудрості й молодості дозволяє своєчасно і якісно вирішувати поставлені завдання. І ще одне - будь-яка справа буде до снаги, якщо ставитися до неї з любов'ю. Ну і, звичайно, вдячність громадян за надану їм допомогу - найкраща оцінка роботи відділу та зусиль кожного фахівця і працівника КП «Харківводоканал».
Інтерв'ю провів Ігор Тесло