1 Водозабір Водосховище Харківські фонтани Трудові будні Очисні споруди Саржин яр Дзеркальний струмінь Харківські фонтани Саржин Яр Водосховище Спецтехніка Краснопавлівське водосховище Гребля Первинні відстійники (КБО «Диканівський»)

Сергій Зміївський: захоплення, що стало улюбленою справою

Сергій Зміївський Великий інтерес до техніки у механіка автоколони КП «Харківводоканал» Сергія Зміївського з'явився ще в дитячі роки. Все почалося з того, що його батько Володимир Іванович, який багато років працює на цьому підприємстві машиністом екскаватора, іноді брав сина до себе на роботу. Це був чудовий час для хлопчика. Він із цікавістю дивився за роботою величезної спецтехніки, придивлявся, як вміло і впевнено керують їй люди. Ось відтоді він і захопився цією справою.

Після закінчення школи Сергій твердо вирішив вступити на факультет технічного сервісу в Харківський національний інститут сільського господарства імені Петра Василенка. І його мрія збулася - успішно склав вступні іспити і вже восени приступив до занять.

Сергій Зміївський «В інституті відразу з великим інтересом почав вчитися. Предмети мені подобалися, а особливо ті, до яких треба було підходити з творчим мисленням. Крім цього, в школі я захоплювався кресленням, і це мені стало дуже в нагоді в вузі. Загалом, деякі іспити мені вдавалося здавати, як то кажуть, автоматом. Та й з іншими предметами труднощів не виникало. У підсумку, інститут закінчив з червоним дипломом», - розповідає Сергій Зміївський.

- До речі, а Вам не надходила пропозиція залишитися в інституті?

- Так, було і таке. Але справа в тому, що мені хотілося застосувати свої теоретичні знання на практиці, а тому відхилив привабливу пропозицію. По закінченню навчання порадився з батьками і вирішив влаштовуватися на КП «Харківводоканал».

Сергій Зміївський - Сергію Володимировичу, яке було враження від підприємства після того часу, коли Ви побували на ньому в дитинстві з батьком?

- Мені відразу все сподобалося. На співбесіді з директором Комплексу спецмашин і механізмів Олександром Власенко прийшли до повного взаєморозуміння. Він запропонував мені для початку посаду слюсаря з ремонту дорожньо-будівельної техніки. За словами Олександра Михайловича, це було необхідно для того, щоб я детально ознайомився з технікою, досконально дізнався пристрій різних агрегатів і вузлів, вмів їх ремонтувати. Я, не роздумуючи, погодився і був прикомандирований до досвідченого і мудрого наставника Олексія Олексійовича Шматько. Ось із ним і засвоїв багато секретів професійної майстерності. Прислухався, буквально, до кожного слова Олексія Олексійовича, а тому досить швидко увійшов в курс справи. І вже незабаром керівництво Комплексу спецмашин і механізмів запропонувало мені посаду механіка. А потім, після реорганізації, мене перевели механіком у цех автотранспортних засобів і механізмів Комплексу «Харківводовідведення».

Сергій Зміївський - У новому для Вас підрозділі також швидко освоїлися?

- Безумовно. Вже знав багатьох хлопців, а вони в свою чергу мене. До того ж, тут працює мій батько, який користується великим авторитетом і повагою. Тому коли став до виконання своїх службових обов'язків, мав певний досвід, а в разі потреби підтримку товаришів.

- Сергію Володимировичу, професія механіка дуже відповідальна і важлива. Якими якостями треба володіти в першу чергу?

З друзями - По-перше, треба досконально знати пристрій техніки, її механізмів і вузлів. Також необхідно розуміти, скажімо так, вузькі місця, де теоретично може статися під час рейсу або робочого процесу поломка. Але головне - це основні вузли техніки, які завжди повинні бути в ідеальному стані. Простіше кажучи, це управління, гальма, колеса і багато іншого. Тут завжди слід звертати пильну увагу, а в разі виявлення несправностей, обов'язково вжити всіх заходів для їх усунення.

- А на який час доводиться, скажімо так, пік роботи механіків?

З друзями - Це ранкові години, коли автотранспортні засоби відправляються на виконання поставлених завдань. Разом з механіками В'ячеславом Моргуном і Олексієм Крамаренко беремося перевіряти технічний стан автотранспорту і механізмів. Процес цей у нас налагоджений поетапно, до справи ставимося скрупульозно, не упускаючи найменшої несправності. А після того, як техніка вийшла в рейс, зокрема допомагаємо ремонтникам автотранспорту, як то кажуть, і словом, і ділом. У разі ж необхідності, звертаємося за допомогою до заступника начальника цеху Вадима Петровича Бобруся, який завжди йде нам назустріч.

- Сергію Володимировичу, з надходженням на підприємство нової техніки, наприклад, екскаваторів JCB, ефективність проведення різних робіт підвищилася?

- Звичайно ж, адже ці екскаватори здатні виконати вчасно і якісно складні технічні операції. Але всім відомо, що технікою керують люди, а тому підвищується кваліфікація і майстерність машиністів екскаваторів. Все це в комплексі і забезпечує необхідний результат.

Сергій Зміївський - Скажіть, а крім захоплення технікою, які у Вас ще інтереси?

- Інтересів, як то кажуть, вистачає, а от з часом виходить не завжди. Проте, завжди з нетерпінням чекаю моменту, коли вдається посидіти на ставку з вудкою. Це також моє захоплення з дитинства, яким дуже дорожу. До речі, одного разу вдалося мені зловити і білого амура вагою в п'ять кілограмів. Пам'ятаю, тоді радості не було меж, адже вивуджував рибу протягом півгодини. А ще із задоволенням катаюся на велосипеді, намагаюся якомога частіше бачитися з друзями, яких у мене багато.

Інтерв'ю провів Ігор Тесло

Вгору