На виконання Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851-IV, наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» від 18.06.2015 №1000/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за №736/27181, з метою забезпечення підвищення якості ведення діловодства та виконавчої дисципліни за рахунок автоматизації відповідних процесів у КП «Харківводоканал» з 1 січня 2016 року впроваджено електронний документообіг, затверджено порядок його здійснення, заходи щодо виконання, дотримання вимог, забезпечення інформаційного супроводу, а також адаптування існуючих електронних систем до потреб впроваджуваного програмного забезпечення, виявлення недоліків систем і вживання оперативних заходів до їх ліквідації.
Завдяки реорганізації існуючої системи істотно спростився порядок реєстрації вхідних і вихідних документів і з’явилися нові можливості. Зокрема, система електронного документообігу дозволяє вести облік, зберігання, розгляд і відпрацювання різних типів і видів документів між користувачами без використання паперового документообігу, що уможливлює роботу з наказами, протоколами, службовими записками з одночасною постановкою завдань і контролем їх виконання.
Впроваджена Система електронного документообігу дозволяє всім підрозділам підприємства працювати в повнофункціональному режимі, зберігаючи в електронному вигляді копії документів, а також дає можливість створення необхідних умов для більш оперативного і якісного ведення діловодства в підрозділах підприємства, підвищення якості і своєчасності прийняття управлінських рішень.
Управління інформаційного забезпечення та контролю документообігу, тел. 712-27-27