1 Водозабір Водосховище Харківські фонтани Трудові будні Очисні споруди Саржин яр Дзеркальний струмінь Харківські фонтани Саржин Яр Водосховище Спецтехніка Краснопавлівське водосховище Гребля Первинні відстійники (КБО «Диканівський»)

Диспетчерська служба 15-33 КП «Харківводоканал» приймає понад 9 тисяч дзвінків за тиждень

Диспетчерська служба 15-33 КП «Харківводоканал» приймає понад 9 тисяч дзвінків за тиждень

Більше 9 700 телефонних дзвінків за тиждень приймають від харків'ян оператори диспетчерської служби 15-33 КП «Харківводоканал».

Як повідомив заступник директора з виробництва комплексу «Харьківводопостчання» КП «Харківводоканал» Микола Завада, жоден дзвінок від харків'ян не залишається без уваги, обробляються всі заявки, звернення та прохання.

«Єдиний короткий номер 15-33 аварійно-диспетчерської служби КП «Харківводоканал» був спецільно створений для зручності харків'ян, щоб поліпшити якість обслуговування наших абонентів, оперативніше реагувати на всі дзвінки та заявки від них. На 15-33 можна безкоштовно дзвонити з телефону будь-якого оператора мобільного або стаціонарного зв'язку. Номер працює цілодобово і є багатоканальним», - поінформував Микола Завада.

За його словами, дзвінок надходить в загальну диспетчерську, а потім розподіляється по профільним службам підприємства в залежності від характеру звернення абонента.

«Реагуємо на всі повідомлення. Приміром, якщо абонент залишив заявку про протікання на вулиці або в підвалі будинку, відкритий або пошкоджений люк, одним словом, коли потрібно оперативне втручання, то наша ремонтна бригада виїжджає негайно та усуває аварійну ситуацію. А коли мешканці міста хочуть отримати консультацію з приводу стану свого особового рахунку або як і де оформити новий договір на обслуговування з КП «Харківводоканал», тоді подібні дзвінки оператори перерозподіляють на фахівців Департаменту збуту», - зазначив заступник директора комплексу «Харківвводопостачання».

Він звернувся з проханням до харків'ян повідомляти на 15-33, якщо побачили пориви на мережах водопостачання або водовідведення, відкритий люк, забилася зливова система в будинку або помітили воду в підвалі. «За коротким номером ви можете передати заявку на ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення, дізнатися причину відсутності води, стан свого особового рахунку і вирішити будь-які питання, пов'язані з роботою підприємства. Телефонуйте, сповіщайте, а ми неодмінно відреагуємо», - пообіцяв Микола Завада.

21 липня 2021, 13:32 Распечатать статью

все новости

Вгору