Комунальне підприємство «Харківводоканал» пропонує постачання електроенергії споживачу (ПЕС), тобто може в індивідуальному порядку встановлювати ціну і умови поставки електроенергії. При цьому ПЕС закупає електроенергію безпосередньо на всіх сегментах Ринку електричної енергії України.
КП «Харківводоканал» вибудовує взаємовідносини зі споживачами виключно партнерських, взаємовигідних принципах, що визначаються у першу чергу вимогами споживача та нашим бажанням створити для нього найбільш сприятливі та зручні умови.
Переваги при роботі з ПЕС
При роботі з ПЕС споживач електроенергії може отримати ряд значних переваг:
- При укладанні договору на поставку електроенергії тарифи оговорюються в індивідуальному порядку. Умови оплати електроенергії також визначаються в процесі укладення договору. Споживач не обмежується в обсягах споживання. Таким чином, споживач може використовувати ту кількість електричної енергії, яка йому необхідна.
- Граничні значення дозволеної потужності в часи контролю максимального навантаження на об’єктах споживача встановлюється на рівні приєднаної потужності.
- Можливе оперативне коригування заявлених обсягів споживання, як протягом року, так і протягом місяця поставки, з відповідною зміною сум платежів.
- Споживач має право споживати електричну енергію в необхідних йому об’ємах (але не перевищує технічних можливостей електроприймаючого обладнання).
- Існує можливість коригування обсягів електроенергії. Споживач може змінювати не тільки річні обсяги, але і обсяги протягом поточного місяця. Ці оперативні заходи особливо важливі для споживачів, у яких споживання схильне до значних коливань.
- Треба мати на увазі, що при роботі з ПЕС споживач повинен мати укладений договір на розподіл електроенергії з Оператором системи розподілу.
Контактні дані операторів системи розподілу
Договір про постачання електричної енергії споживачу
Згідно з п. 3.2.5. Правил роздрібного ринку електричної енергії укладення споживачем договору про постачання електричної енергії споживачу відбувається шляхом приєднання споживача до договору на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції, для чого споживач подає електропостачальнику заяву-приєднання.
Електропостачальник може відмовити споживачу в укладенні договору, якщо об’єкт споживача не відповідає критеріям, зазначеним в обраній комерційній пропозиції.
Нижче подано бланки документів для оформлення договірних відносин в частині постачання електричної енергії для нових споживачів:
Договір про постачання електричної енергії споживачу;
Заява - приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу.
Графік прогнозованих обсягів споживання електроенергії
1. Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій за їх недотримання (https://www.nerc.gov.ua/?id=38093)
2. Порядок подання та розгляду електропостачальником звернень, скарг та претензій щодо надання послуг з постачання електричної енергії
3. Умови та порядок припинення та відновлення постачання електричної енергії споживачу
«Показники якості наданих послуг» (2021 р.)
«Показники якості наданих послуг» (2020 р.)
«Показники якості наданих послуг» (2019 р.)
Джерела надходження енергії в 2019 р.
Джерела надходження енергії в 2020 р.
Складові вільної ціни електричної енергії з 01.01.2021 р.
Порядок зняття показів засобів вимірювання та оплати спожитої електричної енергії
Порядок зміни електропостачальника за ініціативою споживача
Звіт щодо розгляду звернень/скарг/претензій споживачів КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» у 2019 році
Звіт щодо розгляду звернень/скарг/претензій споживачів КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» у 2020 році
Умови постачання електричної енергії споживачу
У своїй роботі КП «Харківводоканал» керується наступними нормативно-правовими актами:
Загальне законодавство:
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про доступ до публічної інформації»;
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про звернення громадян»;
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про захист персональних даних»;
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про захист прав споживачів»;
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про ціни і ціноутворення»;
- Кодекс законів про працю України.
Закони з постачання електричної енергії:
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про електроенергетику» (закон втратив чинність частково);
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»;
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про ринок електричної енергії»;
- ЗАКОН УКРАЇНИ «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»;
- ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №307 «Правила ринку»;
- ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №308 «Про затвердження Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку»;
- ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №309 «Про затвердження Кодексу системи передачі»;
- ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №310 «Про затвердження Кодексу систем розподілу»;
- ПОСТАНОВА НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг;
- ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №311 «Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії»;
- ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії».
Контакти
Юридична адреса |
61013, м. Харків, вул. Шевченка, 2 |
Адреса офісу по обслуговуванню споживачів: | 61052, м. Харків, вул. Конторська, 90 |
Телефони для звернення споживачів: | (057) 725-53-78 |
E-mail: | office@vodokanal.kharkov.ua |
Телефони кол-центру: | (057) 707-57-57, (057) 757-82-80 |
Адреса кол-центру: | 61038, м. Харків, пр-т Ювілейний, 28-А |
Ми впевнені, що найкращий шлях уникнення будь-яких спорів – це чітке та зрозуміле викладення умов договору. Ми готові уточнювати і доповнювати запропонований проект договору з урахуванням побажань споживачів. Тим не менше, якщо спору уникнути не вдасться, ми докладемо усіх можливих зусиль для пошуку вирішення спору шляхом переговорів.
У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор), відповідно до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», та/або передати спір на розгляд до суду відповідно до чинного законодавства України.
Якщо у вас виникли питання до фахівців або ви хочете надіслати скаргу/претензію чи повідомити про загрозу енергобезпеки, будь ласка, ви можете зв'язатися з нами за контактними адресами або заповнивши форму.