Доступ до особистого кабінету абонента на офіційному сайті комунального підприємства «Харківводоканал» відновлено в повному обсязі.
Як повідомив сьогодні, 6 липня, директор Департаменту інформаційних технологій КП «Харківводоканал» Володимир Говоруха, всі функції в особистому кабінеті абонента, які були тимчасово недоступні, - відновлені.
«Особистий кабінет абонента працює в штатному режимі. Абоненти можуть передавати показання приладів обліку. Формувати квитанції і переглядати статистику оплат», - повідомив Володимир Говоруха.
Абоненти також можуть передавати показання приладів обліку води у вигляді повідомлення на номер «Viber» 050 355-12-12. Для цього необхідно вказати номер особового рахунку, своє прізвище, адресу і показання приладів обліку.
06 липня 2017, 16:41 Распечатать статью