1 Водозабір Водосховище Харківські фонтани Трудові будні Очисні споруди Саржин яр Дзеркальний струмінь Харківські фонтани Саржин Яр Водосховище Спецтехніка Краснопавлівське водосховище Гребля Первинні відстійники (КБО «Диканівський»)

Ігор Рєдін: завжди поруч були справжні наставники

Ігор Рєдін Ігор Рєдін вважає, що «путівку в життя» він отримав від своїх батьків - Світлани Євгеніївни і Анатолія Миколайовича. Обидва вони вже багато років працюють на КП «Харківводоканал», тому вечорами часто вели розмови про трудові будні на підприємстві. І коли Ігор Рєдін закінчив середню школу, перед вступом до університету, почав працювати на виробництві. Ось так, в 1999 році хлопець прийшов трудитись слюсарем на ТПО «Харківкомунпромвод».

Прийняли його в колективі дружелюбно, допомогли освоїти професію і незабаром Ігор працював нарівні з досвідченими фахівцями. Особливо допомагав йому Гранд Карапетович Агаджанов. Через рік саме він і порадив Ігорю поступити в Харківський національний університет будівництва та архітектури на спеціальність водопостачання та каналізаційного господарства. При цьому мудрий наставник сказав, мовляв, повчишся, наберешся знань і знову повернешся в наш колектив, тут тебе чекатиме цікава перспективна робота.

Ігор Редін, робочий процес Так воно і сталося, - розповідає Ігор Рєдін. - Після закінчення вузу я знову переступив прохідну підприємства. У відділі кадрів мене призначили майстром виробничого Управління насосних станцій та служби артезіанського водопроводу. З обов'язками, як вважало керівництво, справлявся, тому незабаром мене висунули на інженерну посаду. Після були і інші відповідальні призначення.

- І яке з них стало для Вас найбільш важливим і відповідальним?

Ігор Рєдін на об'єкті - Звичайно ж робота в Диспетчерській службі, в яку з 2006 року мене запрошував перейти її начальник Олексій Іванович Шостак. Пропозиція була не лише цікава, а й дуже відповідальна - адже до цього часу мені не доводилося мати справу з Диспетчерською службою. І все ж, в кінцевому підсумку в 2011 році Олексій Іванович умовив мене. Ось так я і став працювати його заступником. Звичайно, специфіка роботи тут була своєрідна, адже ми відповідали за весь процес подачі питної води - від Комплексів водопідготовки до споживача. При цьому необхідно точно розраховувати обсяги води, що подається, враховувати багато факторів від днів тижня і свят до особливостей водоспоживання в залежності від пори року, підтримувати оптимальний тиск в трубопроводах. Все це пізнається з роками, але я збагнув ці тонкощі швидше - адже в будь-яку хвилину на допомогу приходив О.І. Шостак. І коли прийшов час йому йти на заслужений відпочинок у 2012 році він запропонував мені очолити Диспетчерську службу підприємства. А він залишився працювати моїм заступником. Ось як буває в житті! Ще хотілося б подякувати Володимиру Васильовичу Паболкову, Віктору Дмитровичу Колотилу і Анатолію Артемовичу Черняєву. Вони також багато зробили в моєму становленні і як фахівця, і як керівника.

- Ігорю Анатолійовичу, розкажіть які етапи пройшла Диспетчерська служба підприємства?

Ігор Редін і трудовий колектив - Спочатку трохи історії. Для такого великого міста, як Харків, питання оперативного управління об'єктами водопостачання, які розпорошені на багато десятків кілометрів один від одного, було великою проблемою. Тому ще в 1973 році на підприємстві почалися роботи зі створення першої в колишньому СРСР системи автоматизованого управління технологічними процесами водопостачання. Через два роки вона була введена в дію і дозволяла оперативно вирішувати багато різноманітних завдань. Це - оперативний контроль за роботою об'єктів водопостачання і підтримка оптимальних режимів роботи системи. Маємо можливість і дистанційно керувати роботою насосних станцій. Також своєчасно виявляти і локалізувати аварійні ситуації на спорудах водопроводу, а ще детально аналізувати і прогнозувати роботи різних об'єктів системи.

- Цілком ймовірно, система автоматизованого управління постійно модернізується і вдосконалюється?

Ігор Редін і трудовий колектив - Так, і в цьому наша служба бере активну участь. Зокрема, триває установка датчиків тиску на водопровідних магістралях. Це дозволяє регулювати роботу системи водопостачання в цілому і економити електроенергію. Або ось яке нововведення - в минулому році на екскаваторах встановили веб камери. З їх допомогою контролюється робота техніки під час ліквідації пошкоджень на мережах. Коли вона вивільняється, її оперативно перекидають на іншу ділянку. Багато цікавих планів і напрацювань є на майбутнє. До речі, в минулому році делегація підприємства під керівництвом Генерального директора Віталія Володимировича Панова з робочим візитом побувала у колег в Києві та Одесі, де ознайомилися з їх виробничими напрацюваннями. І можу сміливо сказати, що організація роботи нашої диспетчерської, без перебільшення, одна з кращих в Україні.

- Ігорю Анатолійовичу, розкажіть про колектив?

- Колектив у нас невеликий, всього 17 осіб. Працюють вони позмінно, надійно, оперативно вирішують ті чи інші питання. У цьому велика заслуга досвідчених фахівців, які передають свої знання та вміння молоді. Я теж не відстаю в цьому, і зараз здобуваю другу вищу освіту в Харківському національному університеті міського господарства імені О.М. Бекетова.

- Посада у Вас клопітна і відповідальна. А якщо випаде вільна хвилина?

Мій постійний супутник - мобільний телефон. Будь-якої хвилини мені можуть зателефонувати з роботи: іноді порадитися, а буває і доводиться приймати відповідальні рішення. Але в такий режим я вже давно втягнувся. А по справжньому душею відпочиваю на природі ...
І звичайно ж, в переддень 8 Березня хочеться побажати прекрасній половині людства щастя, радості і любові. Зі святом милі і дорогі жінки!

Вгору